Food diary #5

Deze week stond in het teken van twee brunchdates en heeeeel veel nekpijn. Niet zo’n topweek omdat ik wel wat heb thuisgezeten, maar toch heb ik van deze week genoten en nog lekker gegeten!

IMG_7152

Dinsdag ben ik met een vriendin lekker gaan brunchen in Kaffeenini in Antwerpen. We namen allebei het Nini’s ontbijt en zoals je ziet was er eten in overvloed! Het was echt super lekker, we zaten propvol na deze brunch.

IMG_7199

Een simpele lunch thuis omwille van mijnΒ stijve nek. Gewoon wat taboulΓ© met avocado en een groene thee, simpel maar lekker!

IMG_7229

Een heerlijk ontbijtje van deze week met super veel protein balls van body & fit.Β Normaal neem ik er wel ietsje minder hoor, maar ik had die ochtend gewoon een enorme craving. πŸ™‚

FullSizeRender

Yes yes yes, wat zou ik toch zonder koffie zijn? Ik ben echt verslaafd aan koffie, dus ik kon dit schattige kerstdrankje van Starbucks niet weerstaan in de supermarkt. Eindoordeel? Mega lekker, smaakt echt naar kerst!

IMG_7239

Weer een lekkere brunch met mijn mama afgelopen zaterdag in Sint-Niklaas. Het was een luxe brunch met een glaasje cava, een royale start van de dag!

FullSizeRender 2

Als afsluiter van de mini-shopdag met mijn mama heb ik nog snel een frozen yoghurt gegeten bij Planet Yoghurt. Aan frozen yoghurt kan ik gewoonweg niet weerstaan, het is te lekker met al die toppings!

Hopelijk hebben jullie een leuke week gehad!

Liefs,

Kirsten

xxx

Geef een reactie

